Мектептің даму жоспары

 Рудный қаласы әкімдігінің «№19 орта мектебі» КММ

Мектепішілік желілік қоғамдастықтың жұмыс жоспары

2018-2019 оқу жылы

  Қоғамдастықтың атауы: «Жігер»

 Құрылған күні: 14.10.2018жыл

 Тақырыбы: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану»

 Мақсаты: Мұғалімдер арасында ынтымақтастықты күшейте отырып, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді қолдану жолдарын ұйымдастыру. Оқушылардың   функционалды   білім алуы үшін  белсенді  әдістер  мен технологияларды мұғалімдердің тәжірибелеріне  енгізу.

 Қоғамдастық эмблемасы:

 

Күтілетін  нәтиже:

*Мектеп  мұғалімдері профессионалдық деңгейде жоғарылайды;

*Мұғалімдер жаңа форматта сабақ жоспарын құруды үйренеді және сабақтарында пайдаланады;

*Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер модулі бойынша мұғалімдердің істеген жұмыстары мен материалдары, коучингтер, заманауи қысқа мерзімді жоспарлар жинағы басылып шығады;

*Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесі басқа да мұғалімдерге қол жетімді деңгейде әр түрлі тақырыптағы  ақпараттық педагогикалық ресурстарды жинақтайды.

Жұмыс түрлері : сауалнама, семинар, коучинг сабақ.

Қоғамдастық құрамындағы мұғалімдерден келесі топтарды құру:

Шығармашылық топ: 1,2 деңгейлі мұғалімдер

Бақылаушы топ: 3 деңгейлі мұғалімдер

Зерттеуші топ: 3 деңгейлі мұғалімдер

Жұмыс түрі мақсаты мерзімі жауапты қоғамдастық мүшелері    қатысушы топ жұмыс нәтижесі
1 Қоғамдастықтың  бастапқа отырысы Қоғамдастық мүшелерінің атқаратын міндеттерін реттеу Қыркүйек Дадыбаева Ф.Б. Қоғамдастық мүшелері Қоғамдастықтың өткен жылғы жұмысына  сараптама  жасалады.
2 Жоспарлау Коучингтен кейінгі кезеңді жоспарлау Әр айдың соңғы күні  (Қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан) Дадыбаева Ф.Б. Қоғамдастық мүшелері Ашық сабақтар тізімі құрылып, бақылаушы топтың жұмысы нақтыланады.
3 Бақылаушы топ пен зерттеуші топ отырысы Мұғалімдердің ҚМЖ құру мен бағалау жүйесінде жеткен жетістіктері мен қиындықтарын анықтау Әр айдың соңғы аптасы (Қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан) Дадыбаева Ф.Б Қоғамдастық мүшелері Зерттеу обьектісі анықталып, жеке жұмыс жоспары құрылады
Зерттеуші топ 
2 «Таллис» сауалнамасы Мұғалімдердің жаңаша білім берудегі қажеттіліктерін анықтау қазан Дадыбаева Ф.Б. Барлық мектеп мұғалімдері Сараптама жасалып, алдағы жұмыс жоспарларының мақсаты таңдалып, жұмыс жоспары құрылады
3 Қысқа  мерзімді сабақ  жоспарын құру. Жетістіктер мен кемішіліктер Қмж-ны  құрастыру  арқылы білім  сапасын  арттыруға  қалай қол жеткізуге болатыны жайлы мұғалімдер пікірін тыңдау. Желтоқсан Зертеуші топ Барлық  пән  мұғалімдері Білім  сапасын  көтеруге  қадамдар  жасайды. Кемшіліктер мен жетістіктер анықталып, Шығармашылық топқа беріледі.
4 Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі неде? Бағалау жүйесін меңгеруде қиналатын мұғалімдердің жұмыс жүйесін қарау Қаңтар Зерттеуші топ Барлық  пән  мұғалімдері Сараптама, мониторнг.
  «Ең  үздік  қысқа мерзімді жоспар»

Конкурсының нәтижесін шығару

Сабақ  жоспарын  құруда табысқа жеткен мұғалімдерді мадақтау ІІ-жартыжылдық Қоғамдастық мүшелері Барлық пән мұғалімдері Марапаттау
Бақылаушы топ. (3 деңгейлі мұғалімдер )
  Ашық сабақтарға қатысу Коучинг нәтижесінде мұғалімдердің ҚМЖ құру жетістігін және сабақта баалау жүйесі тиімді  пайдалана алу деңгейін  бақылау Қараша – ақпан Бақылаушы топ мүшелері Барлық пән мұғалімдері Бағалау парағын толтыру

 

  Сабақтар талдауын жасау. Белгіленген мақсатта жетістікке қол жеткізген мұғалімдерді анықтау және әлі де көмек көрсету қажеттілігі бар мұғалімдерді зерттеуші топқа ұсыну Қараша — ақпан Бақылаушы топ мүшелері Барлық пән мұғалімдері Әр мұғалімге жеке карта құру.

Нәтижесін зертеуші топқа ұсыну

Шығармашылық топ (1,2 деңгейлі мұғалімдер)

 

  «ҚМЖ құру және сабақ жоспарын жақсартудың қадамдары»

Коучинг-сабақ

Сабаққа  қысқа  мерзімді  жоспар  құра  білудің  қыр-сырын  білу, түсіну, бөлісу; 13 қазан Дангилова  А.Б

Ашуханова  А.Қ

Пән  мұғалімдері Қмж-ны   өздері  құруды  үйренеді,  сабаққа  қолданылатын  әдіс-тәсілдерді  таңдау  жолын  анықтайды;
  «Критериалды бағалау – сапалы білім негізі»

Коучинг-сабақ

 Оқушылардың жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалай білу; қараша Баймулдина  А.С

Рамазанова  Ш.К

 

 

 

Пән  мұғалімдері Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды;
  «Сабақ-білім  сапасын  арттыру  айнасы»

Ашық сабақтар кестесін құру

Білім  сапасын  арттырудағы  сабақтың  маңыздылығын  көрсету; ІІ-тоқсан  бойы Қоғамдастық  мүшелері Коучингке  қатысқан  барлық  пән  мұғалімдері

ашық  сабақ көрсетеді

Мұғалімдер білім  сапасын  арттырудың  жолын  табады; оқушылардың  оқу  білімге  деген  көзқарасын  өзгерту арқылы табысқа  қол жеткізеді;
7 «Ең  үздік  қысқа мерзімді жоспар»

Конкурсын ұйымдастыру

Сабақ  жоспарын  жасау тәжірибесін  бөлісу; көрсету; ІІ-жартыжылдық Қоғамдастық мүшелері Барлық пән мұғалімдері Қмж  жинағы  жасалады; өз ара  тәжірибе  алмасады;

Өз  тәжірибесін бөлісуге  дайын  болады;