Рудный қаласы әкімдігінің «№19 орта мектебі» КММ
Мектепішілік желілік қоғамдастықтың жұмыс жоспары
2018-2019 оқу жылы
Қоғамдастықтың атауы: «Жігер»
Құрылған күні: 14.10.2018жыл
Тақырыбы: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану»
Мақсаты: Мұғалімдер арасында ынтымақтастықты күшейте отырып, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді қолдану жолдарын ұйымдастыру. Оқушылардың функционалды білім алуы үшін белсенді әдістер мен технологияларды мұғалімдердің тәжірибелеріне енгізу.
Қоғамдастық эмблемасы:
Күтілетін нәтиже:
*Мектеп мұғалімдері профессионалдық деңгейде жоғарылайды;
*Мұғалімдер жаңа форматта сабақ жоспарын құруды үйренеді және сабақтарында пайдаланады;
*Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер модулі бойынша мұғалімдердің істеген жұмыстары мен материалдары, коучингтер, заманауи қысқа мерзімді жоспарлар жинағы басылып шығады;
*Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесі басқа да мұғалімдерге қол жетімді деңгейде әр түрлі тақырыптағы ақпараттық педагогикалық ресурстарды жинақтайды.
Жұмыс түрлері : сауалнама, семинар, коучинг сабақ.
Қоғамдастық құрамындағы мұғалімдерден келесі топтарды құру:
Шығармашылық топ: 1,2 деңгейлі мұғалімдер
Бақылаушы топ: 3 деңгейлі мұғалімдер
Зерттеуші топ: 3 деңгейлі мұғалімдер
№ | Жұмыс түрі | мақсаты | мерзімі | жауапты қоғамдастық мүшелері | қатысушы топ | жұмыс нәтижесі |
1 | Қоғамдастықтың бастапқа отырысы | Қоғамдастық мүшелерінің атқаратын міндеттерін реттеу | Қыркүйек | Дадыбаева Ф.Б. | Қоғамдастық мүшелері | Қоғамдастықтың өткен жылғы жұмысына сараптама жасалады. |
2 | Жоспарлау | Коучингтен кейінгі кезеңді жоспарлау | Әр айдың соңғы күні (Қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан) | Дадыбаева Ф.Б. | Қоғамдастық мүшелері | Ашық сабақтар тізімі құрылып, бақылаушы топтың жұмысы нақтыланады. |
3 | Бақылаушы топ пен зерттеуші топ отырысы | Мұғалімдердің ҚМЖ құру мен бағалау жүйесінде жеткен жетістіктері мен қиындықтарын анықтау | Әр айдың соңғы аптасы (Қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан) | Дадыбаева Ф.Б | Қоғамдастық мүшелері | Зерттеу обьектісі анықталып, жеке жұмыс жоспары құрылады |
Зерттеуші топ | ||||||
2 | «Таллис» сауалнамасы | Мұғалімдердің жаңаша білім берудегі қажеттіліктерін анықтау | қазан | Дадыбаева Ф.Б. | Барлық мектеп мұғалімдері | Сараптама жасалып, алдағы жұмыс жоспарларының мақсаты таңдалып, жұмыс жоспары құрылады |
3 | Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру. Жетістіктер мен кемішіліктер | Қмж-ны құрастыру арқылы білім сапасын арттыруға қалай қол жеткізуге болатыны жайлы мұғалімдер пікірін тыңдау. | Желтоқсан | Зертеуші топ | Барлық пән мұғалімдері | Білім сапасын көтеруге қадамдар жасайды. Кемшіліктер мен жетістіктер анықталып, Шығармашылық топқа беріледі. |
4 | Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі неде? | Бағалау жүйесін меңгеруде қиналатын мұғалімдердің жұмыс жүйесін қарау | Қаңтар | Зерттеуші топ | Барлық пән мұғалімдері | Сараптама, мониторнг. |
«Ең үздік қысқа мерзімді жоспар»
Конкурсының нәтижесін шығару |
Сабақ жоспарын құруда табысқа жеткен мұғалімдерді мадақтау | ІІ-жартыжылдық | Қоғамдастық мүшелері | Барлық пән мұғалімдері | Марапаттау | |
Бақылаушы топ. (3 деңгейлі мұғалімдер ) | ||||||
Ашық сабақтарға қатысу | Коучинг нәтижесінде мұғалімдердің ҚМЖ құру жетістігін және сабақта баалау жүйесі тиімді пайдалана алу деңгейін бақылау | Қараша – ақпан | Бақылаушы топ мүшелері | Барлық пән мұғалімдері | Бағалау парағын толтыру
|
|
Сабақтар талдауын жасау. | Белгіленген мақсатта жетістікке қол жеткізген мұғалімдерді анықтау және әлі де көмек көрсету қажеттілігі бар мұғалімдерді зерттеуші топқа ұсыну | Қараша — ақпан | Бақылаушы топ мүшелері | Барлық пән мұғалімдері | Әр мұғалімге жеке карта құру.
Нәтижесін зертеуші топқа ұсыну |
|
Шығармашылық топ (1,2 деңгейлі мұғалімдер)
|
||||||
«ҚМЖ құру және сабақ жоспарын жақсартудың қадамдары»
Коучинг-сабақ |
Сабаққа қысқа мерзімді жоспар құра білудің қыр-сырын білу, түсіну, бөлісу; | 13 қазан | Дангилова А.Б
Ашуханова А.Қ |
Пән мұғалімдері | Қмж-ны өздері құруды үйренеді, сабаққа қолданылатын әдіс-тәсілдерді таңдау жолын анықтайды; | |
«Критериалды бағалау – сапалы білім негізі»
Коучинг-сабақ |
Оқушылардың жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалай білу; | қараша | Баймулдина А.С
Рамазанова Ш.К
|
Пән мұғалімдері | Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды; | |
«Сабақ-білім сапасын арттыру айнасы»
Ашық сабақтар кестесін құру |
Білім сапасын арттырудағы сабақтың маңыздылығын көрсету; | ІІ-тоқсан бойы | Қоғамдастық мүшелері | Коучингке қатысқан барлық пән мұғалімдері
ашық сабақ көрсетеді |
Мұғалімдер білім сапасын арттырудың жолын табады; оқушылардың оқу білімге деген көзқарасын өзгерту арқылы табысқа қол жеткізеді; | |
7 | «Ең үздік қысқа мерзімді жоспар»
Конкурсын ұйымдастыру |
Сабақ жоспарын жасау тәжірибесін бөлісу; көрсету; | ІІ-жартыжылдық | Қоғамдастық мүшелері | Барлық пән мұғалімдері | Қмж жинағы жасалады; өз ара тәжірибе алмасады;
Өз тәжірибесін бөлісуге дайын болады; |